Una vuitantena de professionals del turisme i diversos periodistes francesos han visitat la Casa Navàs aquest dijous. L’experiència ha combinat un tast de vins i sopar a l’antiga botiga tèxtil dels Navàs Blasco amb una visita guiada per l’interior de la casa.
La visita forma part del programa «Costa Daurada Life», organitzat per la Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT) i els Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona Costa Daurada, Salou, Cambrils i Vila-seca, dins el pla de promoció turística de la Costa Daurada.
Es tracta d’un famtrip innovador amb experiències úniques, tant des del punt de vista d’oci i cultura, com lúdic, gastronòmic i paisatgístic per gaudir en primera persona de tota l’oferta turística de la Costa Daurada.
El francès és el mercat estranger més important del territori, de fet, gairebé el 12% de les pernoctacions de la Costa Daurada del 2018 van ser de francesos. En el cas de la Casa Navàs, el turisme procedent del país veí representa el 39,5% dels visitants internacionals i el 10% del total de visitants de l’últim any.